ODRŽAVANJE DRUŠTVENIH MREŽA - KREATIVAN PUT DO VRHUNSKOG IMIDŽA

Održavanje društvenih mreža je već par godina zanimanje kojem pristupa sve veći broj ljudi. Kada napravite stranice na društvenim mrežama, odradite osnovne postavke i iskreirate plan održavanja društvenih mreža, najbitniji deo posla tek počinje. Važno je da stranice redovno ažurirate novim vestima o svom poslovanju, proizvodima, uslugama i drugim informacijama. U prethodnoj objavi pisali smo o marketingu na društvenim mrežama, a sada pišemo i o ljudima koji su zaduženi za ovaj deo posla - Menadžeri društvenih mreža.

ODRŽAVANJE DRUŠTVENIH MREŽA - KREATIVAN PUT DO VRHUNSKOG IMIDŽA

 

ŠTA ODRŽAVANJE DRUŠTVENIH MREŽA PODRAZUMEVA?

 

Održavanje društvenih mreža vrši menadžer društvenih mreža koji upravlja prisustvom organizacije na platformama, pravi dobar sadržaj, analizira podatke o upotrebi, upravlja projektima i kampanjama. Održavanje društvenih mreža ima posebnu ulogu u velikim organizacijama. U malim i srednjim preduzećima ova pozicija se može kombinovati sa drugim marketinškim i komunikacionim odgovornostima.  

 

 

Odgovornosti koje se odnose na održavanje društvenih mreža:
  • Razvijanje kreativne strategije društvenih mreža;
  • Svakodnevno upravljanje svim kanalima društvenih medija ( Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube... );
  • Nadgledanje, planiranje i isporučivanje sadržaja na raznim platformama;
  • Kreiranje privlačnog sadržaja;
  • Kreiranje kampanja koje promovišu brend;
  • Uspostavljanje dobrih odnosa sa uticajnim ljudima na društvenim mrežama;
  • Istraživanje publike;
  • Odgovaranje na pitanja i komentare;
  • Analizirati aktivnosti konkurenata;
  • Upravljanje budžetom za aktivnosti na društvenim mrežama;
  • Redovna komunikacija sa klijentima preko e-maila, telefonskih poziva ili lično.

 

 

ZAHTEVI I KVALIFIKACIJE MENADŽERA DRUŠTVENIH MREŽA

 

Sposobnosti koje se mogu naučiti i podići marketing na društvenim mrežama na viši nivo:

 

  1. Dizajn – vizuelno dobra objava će mnogo bolje proći od običnog teksta. Zato uz tekst uvek treba odabrati i sliku ili video koji će se uklopiti u zadatu temu. Istraživanja su pokazala da se ljudi najduže zadrže na objavama koje su vizuelno lepe i drže pažnju.
  2. Copywriting – veština pisanja tekstova. Ovde mislimo na sve tekstove od opisa profila do pisanja objava, promo tekstova itd. Ovde je najbitnije da se stavite u ulogu čitaoca, da sve sagledate iz njihovog ugla. Šta je ono što bi njih zanimalo u vezi sa tim proizvodom, uslugama ili bilo čim što Vaša stranica nudi? Kad odgovorite na ova pitanja vaš tekst će biti mnogo bolji i veća je šansa da će kupiti ono što nudite.
  3. Javni govor – video snimci koji idu uživo ( Instagram Live, Facebook Live itd ). Menadžer društvenih mreža  mora da ima visoko samopouzdanje kako bi se povezao sa publikom i kako bi njihova komunikacija išla u pravom smeru.
  4. Analitika – menadžer poznaje analitiku profila i zna da čita analitičke podatke, a sve u cilju poboljšanja poslovanja.
  5. Odlično poznavanje društvenih medija.
  6. Poznavanje SEO-a.
  7. Iskustvo u istraživanju publike.
  8. Obavljanje više zadataka odjednom.
  9. Liderske sposobnosti.
  10. Trezveno razmišljanje i rešavanje problema.
  11. Timski igrač.

 

 

 

 TEHNIČKA PISMENOST 

 

Pored brojnih talenata i sposobnosti, održavanje društvenih mreža zahteva poznavanje alata za pravilno vođenje društvenih mreža. To su alati za obradu fotografija, analitiku i planiranje objava.

 

  • Rad u WordPressu ( ili nekom drugom CMS-u ): ovde se podrazumeva da menadžer društvenih mreža zna da uređuje sajt koji je povezan sa nalogom na društvenim mrežama.

 

  • Obrada fotografija i montaža video-materijala, bar na osnovnom nivou.

 

  • Google alati za analitiku: alati za efekte održavanja društvenih mreža. Kompanija Google nudi rešenje, a to je Google Analytics.

 

  • Alati koji olakšavaju kreiranje objava, kao što su Hootsuite, Loomly, Evernote, Buffer.

  • Timski rad: za komunikaciju sa ostalim članovima:Trello, Google G Suite, Microsoft Teams, Slack, Wrike, Zoom itd.

 

 

BENEFITI PROFESIONALNOG ODRŽAVANJA DRUŠTVENIH MREŽA

 

  • Ušteda vremena;
  • Prepoznatljivost brenda;
  • Kreativan sadržaj koji privlači klijente;
  • Povećan promet;
  • Veći angažman;
  • Izgradnja odnosa sa klijentima.

 

Menadžer društvenih mreža će znati kada, gde i šta treba da objavi i kako da izmeni strategiju na osnovu novih statističkih podataka. On će praviti objave za dugoročni plan rasta i doneće racionalne odluke o marketingu, posebno kada odgovaraju na komentare, a da ne oštete brend. Najvažnije, znaće kako da zadrži klijente. Menadžer društvenih medija mogao bi biti ključ za održavanje društvenih mreža na najvišem nivou.

 

Zašto mi?

Posedujemo veliko znanje i iskustvo na polju telekomunikacija, naročito u domenu razvoja Voice i SMS servisa. Razvili smo i značajan broj kompleksnih internet aplikacija od kojih neke uključuju i korišćenje custom streaming-a.
Uz naša rešenja i tehničku podršku uspešno posluje preko 400 kompanija.

Svoje poslovanje smo podredili svojim klijentima.
U svakom trenutku znate da tim iskusnih profesionalaca radi za Vas. Sledite primer uspešnih kompanija koje su svoje poverenje poverile nama.

Naši konsultanti će vam brzo i efikasno predstaviti rešenje kojim unapređujete svoje poslovanje. Uštedećemo Vam sate potrage za modelom koji će najbolje zadovoljiti Vaše potrebe i preporučiti Vam upravo ona rešenja koja će, sa minimum Vaših resursa, dati najplodnije rezultate. Uštedite vreme i resurse!

Nemojte ulagati vreme i novac u skupu opremu, softver i obuku, mi smo to vreme i novac već uložili za Vas. Na Vama je samo da nam predočite svoje potrebe i mi ćemo naći najbolje rešenje za Vas.
Mi nismo trošak. Naša naknada je daleko manja od uštede ili dodatne zarade koju ostvarujete u radu sa nama!

Partneri o nama
  • Suradnja sa poduzečem Oneclick Solution nam je otvorila nove horizonte na svim segmentima. Njihova ekipa je bila promptna i pozitivna, tako da su bili svi zahtjevi rješeni u roku. Zahvaljujem se ekipi i nadam se još veči suradnji.
    - Jernej Kenda, Novatel
  • "Hvala vam na izuzetnoj saradnji tokom nagradne igre "Dobro jutro, džezveri". Podrška vaše kompanije tokom ovog projekta je bila na vrhunskom nivou i od izuzetnog značaja. Bilo je zadovoljstvo sarađivati sa timom posvećenih profesionalaca kao što ste vi. Radujem se saradnji sa vama na nekom od narednih projekata."
    Vladimir Stijelja, Account Assistant, Kreativa Unlimited
  • Glavni adut ove kompanije je mlad, profesionalan i ambiciozan IT tim. Zadovoljstvo je raditi sa tako obrazovanim i kreativnim ljudima.
    - Goran Zečević, Business Outlook
  • Sa kompanijom “One click solutions” sarađujemo veoma uspešno na polju SMS i VOICE servisa. Reč je o veoma profesionalnoj, modernoj i ažurnoj kompaniji. Veliko je olakšanje kada za saradnika imate firmu, kojoj su Vaši ciljevi na prvom mestu.
    Božidar Radetić, Telemon
  • Inovativnost, kreativnost i široko znanje o modernim tehnologijama su najveća prednost ove kompanije.
    - Zoran Tadić, IT Creator, Beograd

Ne propustite priliku da unapredite Vaše poslovanje! Prijavite se na naš newsletter i otkrijte nove načine za povećanje zarade!






KONTAKTIRAJTE NAS ZA DODATNE INFORMACIJE
Telefon: 011/4429-129
Mail: marketing@oneclick.rs
Pratite nas na društvenim mrežama
x
Korišćenjem našeg sajta potvrdjujete da ste pročitali politiku privatnosti ovog sajta i da ste sa njom saglasni.
Za više detalja o politici privatnosti na ovom sajtu pogledajte ovu stranicu. Slažem se