Marketing na društvenim mrežama moćan je način da sva preduzeća dopru do potencijalnih klijenata. Preduzeća već komuniciraju putem društvenih mreža. Ne propustite priliku da direktno komunicirate sa njima! Dobar marketing na društvenim mrežama može doneti odličan uspeh u pribavljanju novih kupaca i obožavalaca Vašeg brenda. 

ŠTA JE MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA?

Marketing na društvenim mrežama je oblik marketinga na Internetu koji uključuje stvaranje sadržaja kao i njegovo deljenje na društvenim mrežama zbog postizanja ciljeva. Predstavljamo Vam uvod u ovaj vid marketinga i početne savete. Uz nas možete započeti svoj marketing na društvenim mrežama. 

Počnite sa planom: Pre nego što započnete reklamiranje postavite sebi ovih par pitanja…

  Šta želite da postignete ovim vidom reklame?

       Ko je Vaša ciljna publika?

       Na kojoj mreži su potencijalni klijenti najaktivniji?

      Koju poruku želite da pošaljete?

Vaš tip poslovanja treba da informiše i vodi Vašu strategiju na društvenim mrežama. 

U ČEMU VAM MOGU POMOĆI DRUŠTVENE MREŽE?

  1. Povećanje posećenosti veb stranice;
  2. Izgradnja konverzija;
  3. Podizanje svesti o brendu;
  4. Stvaranje identiteta brenda;
  5. Poboljšanje komunikacije sa klijentima.

Što je Vaša publika veća i angažovanija lakše ćete postići svaki drugi cilj!

NAJBOLJI SAVETI ZA MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

  • Istražujte ključne reči;
  • Osmislite odličan sadržaj;
  • Redovno objavljujte;
  • Nudite vredne informacije koje će kupcima biti od koristi;
  • Ubacujte slike video zapise, uputstva i još mnogo toga;
  • Delite WEB stranice;
  • Pratite konkurente;
  • Merite uspeh pomoću analitike. Google analitika se može koristiti kao snažan marketinški alat!

KAKO IZABRATI NAJBOLJU MREŽU ZA MARKETING?

Ovo je kratak pregled o tome kako koristiti društvene medije.

Korišćenje Facebook-a:

Facebook traži aktivnu strategiju. Započnite sa pravljenjem poslovne stranice  i obratite pažnju na izgled. Neka Vaš način obraćanja klijentima bude opušten i prijateljski.

Korišćenje Instagrama:

Instagram je vizuelni medij, pa Vaši postovi moraju izgledati perfektno. Pored odličnih, bistrih fotografija ili video zapisa veoma je važno imati tekst koji će to ispratiti. 

Korišćenje Google+ :

Omogućava Vam da određene informacije delite samo sa nekim pratiocima. Tako možete napraviti krug super korisnika i sa njima delite veće popuste, ekskluzivne ponude itd. 

Korišćenje Twitter-a :

Ovde možete da pomešate svoje službene tvitove sa zabavnim i tako stvoriti marku. Ovde se sve vrti oko komunikacije, zato budite u interakciji što je više moguće.

Korišćenje LinkedIn-a :

Ovo je odlično mesto za ulazak u profesionalni dijalog sa ljudima iz sličnih oblasti. Odličan je za objavljivanje poslova i umrežavanje zaposlenih. Preporuke Vaših klijenata na LinkedIn-u  učiniće da Vaše poslovanje izgleda pouzdanije na buduće kupce. 

Korišćenje YouTube- a :

Mesto broj jedan za kreiranje i deljenje video sadržaja. Usresredite se na kreiranje poučnih video zapisa koji će klijentima pomoći da nauče kako nešto mogu da urade. 

Ukoliko ste u mogućnosti uvek je odlično iskoristiti mogućnost promocije sadržaja na društvenim mrežama, gde ćete sami odrediti koliko dugo će reklama trajati kao i svoju ciljnu grupu kojoj će se reklama prikazivati.

Marketing na duštvenim mrežama je definitivno sadašnjost i budućnost marketinga.