Kontakt centar za kupca i za klijenta predstavlja glas kompanije, a za kompaniju predstavlja važan izvor informacija o kupcima, tržištu i konkurenciji. Ukoliko je kontakt centar dobro organizovan, kupac će dobiti odgovore na sva pitanja i postati odan brendu, a kompanija će steći njegovu lojalnost i zaraditi više. Koristi su obostrane! Međutim, ako kontakt centar nije dobro organizovan predstavljaće samo trošak.

U moru raznoraznih rešenja za kontakt centre, izdvojili smo za Vas jedan za koji ste verovatno i čuli, ali niste znali da je baš on Vaš rudnik blaga. Reč je o najnovijem Zycoo rešenju.

ŠTA PREDSTAVLJA ZYCOO REŠENJE?

Zycoo je sveobuhvatna platforma za sve načine voice komuniciranja između kompanije, korisnika, agenta i IVR-a. Osmišljena je 2010. godine u Kini i ubrzo je postala vodeći proizvođač uređaja za IP telefoniju i srodne sisteme na tržištu malih i srednjih preduzeća u preko 100 zemalja sa preko 100000 zadovoljnih kupaca. Zycoo platforma poseduje softver koji partnerima i korisnicima omogućava implementaciju VoIP sistema u dizajniranju sopstvenih komunikacionih rešenja, a klijentima nudi isplative proizvode i usluge i lojalnost kupaca i klijenata..

Pomoću ove platforme moguće je raditi inbound i outbound kampanje u oblasti telemarketinga, korisničke podrške, istraživanja tržišta i podrške u prodaji. Kontakt centar putem Zycoo platforme uključuje potpuno opremljenu IP PBX centralu, pozivni centar, CRM i telemarketing sistem. Idealan je izbor za mala i srednja preduzeća koja žele da poboljšaju internu komunikaciju, brigu o korisnicima, a istovremeno i poboljšava efikasnost telemarketinga kampanje.

Kontakt centar uključuje IP PBX funkcije, kao što su govorna pošta, video pozivi, pejdžing i interkom, IVR i snimanje poziva. Funkcije pozivnog centra, uključujući iskačuće prozore, ACD, redove poziva i CRM su dostupne i spremne za upotrebu bez ikakvih licenci i taksi.

Zycoo rešenje je moguće koristiti za već postojeće ili nove brojeve telefona, lokalne, FPH, UAN i PRM.

PREDNOSTI KORIŠĆENJA ZYCOO REŠENJA

Zycoo ima bezbroj prednosti koje omogućavaju savremeni ideal kako sa manje postići više:

Ušteda troškova

Po ceni jedne jedinice kontakt centra, klijenti svakodnevno mogu koristiti potpuno opremljen IP PBX sistem poslovnih telefonskih poziva, plus inovativni sistem pozivnog centra, rešenje sa ugrađenom CRM funkcionalnošću za telemarketing i brigu o kupcima. Ovaj kombinovani pristup značajno smanjuje troškove koje bi mala kompanija imala ako bi to morala da učini samostalno. Sistem se lako instalira i njime se jednostavno upravlja. Kontakt centar je, takođe, izuzetno jednostavan za instalaciju i upravljanje i nije potrebno posvećeno IT osoblje.

Na kraju, sve funkcije su spremne za korišćenje van hardvera, što dovodi do jednostavnog korišćenja i bez prethodnog iskustva instalacije.

Bezbedan interfejs

Mnoštvo bezbednosnih funkcija pomaže u zaštiti poslovne tajne. Snimci, evidencije poziva, lokalno skladište podataka o klijentima, VPN šifrovana komunikacija, PIN-om kontrolisani odlazni pozivi i različiti nivoi sistema kontrole pristupa pomažu u obezbeđivanju sigurnosti Vaše telekomunikacije.

Brza i potpuna obrada podataka

Korišćenjem Zycoo rešenja za kontakt centre, sve informacije možete dobiti na jednom mestu. Informacije su dostupne 24 časa, 365 dana u godini. Informacije su dostupne na samo jedan klik. Na ovaj način, smanjuje se mogućnost ljudske greške, a povećava se kvalitet rada agenata i prihod kompanije.


KARAKTERISTIKE ZYCOO REŠENJA ZA KONTAKT CENTRE

WebRTC

Korišćenjem najnovije WebRTC tehnologije, agenti kroz web ekstenzije mogu lako da odgovore na telefonske pozive bez podrške slušalica.

Ugrađeni CRM

Ugrađeni CRM sistem početnog nivoa pomaže malim preduzećima da poboljšaju efikasnost komunikacije sa kupcima. Popup prozor za dolazne pozive na web ekstenzijama agenata, informacije o kontaktima i istorija poziva su dostupni za pregled.

Popup prozori

Popup prozor za dolazne pozive na web ekstenzijama agenata, informacije o kontaktima i istorija poziva su dostupni za pregled.

IVR (višeslojni IVR)

Višeslojni IVR može efikasno dovesti klijente do redova poziva i na IP PBX ekstenzije agenata za pozivne centre prema zahtevima pozivaoca. Visoka efikasnost obrade poziva poboljšava produktivnost preduzeća i ukupno zadovoljstvo klijenata.

Dakle, kontakt centri putem Zycoo platforme omogućavaju kontrolu nad pozivom, snimanjem razgovora, upisivanjem komentara i pretragom podataka. Na taj način, kontakt centri putem izveštaja mogu pratiti parametre poslovanja organizacije. To se odnosi na izveštaje o kampanjama koje se sprovode putem kontakt centra, pre svega na podatke o ukupnom broju uspešnih/neuspešnih poziva, ukupnom broju poziva sa pozitivnim ishodom, procentu uspešnosti kampanje, itd.

Pretraga je vrlo jednostavna i vrši se po:

  • Tagovima ( redu poziva, imenu agenta, itd );
  • Sopstvenim tagovima;
  • Dužini;
  • Datumu ili vremenu;
  • Ishodu poziva.

KARAKTERISTIKE ZYCOO REŠENJA ZA CENTRALE

CooVox-U20 je moderna i kompaktna mini IP PBX centrala dizajnirana za mala i srednja preduzeća. Poseduje svu neophodnu funkcionalnost da ispuni dnevne telefonske portrebe. Dolazi opremljena sa dva analogna porta i opcionalno sa GSM interfejsom, omogućavajući kompanijama mogućnost dolaznih i odlaznih telefonskih poziva. Ovo povoljno IP PBX pakovanje, ali sa bogatim skupom funkcija, parira najskupljim rešenjima na današnjem tržištu koje može da obezbedi i do 15 istovremenih poziva.

Funkcije centrale:

  • Popup prozori;
  • Redovi poziva;
  • Podsetnik za povratni poziv;
  • Udaljeni agenti;
  • SIP agenti;
  • WebRTC agenti;
  • ACD nadgledanje poziva;
  • Click-to-call;
  • Anketa o zadovoljstvu automatskim biranjem;
  • Statistika poziva;
  • Whisper Coaching;
  • IVR;
  • Govorna pošta.

Za sve kontakt centre i mala i srednja preduzeća, Zycoo je idealno rešenje.

Idealno je nekada moguće.