KAKO PRIVUĆI KUPCE VIŠE NIJE TAJNA, A NI IGRA

Kako privući kupce zvuči kao težak zadatak. Dolazak novih kupaca predstavlja veliki profit ili veliku prepreku za profit ukoliko izostane. Iako savremeni marketinški mogu doneti veliki uspeh na tržištu, nikada nisu dovoljni za privlačenje novih kupaca, jer za to nisu potrebni samo alati. Potrebno je razumeti kupce i dati im ono što žele.

KAKO PRIVUĆI KUPCE VIŠE NIJE TAJNA, A NI IGRA

 

 

KAKO PRIVUĆI KUPCE

 

Kako privući kupce je omiljeno štivo savremenih marketara. Ključ uspeha svakog biznisa jeste ključni kupac, a ključna stavka u odnosu sa njim jeste njegovo razumevanje. Svaki kupac ima iste psihološke okidače koji pokreću na radnju. Kako bi se ti okidači pokrenuli, potrebno je razumeti njihove motive, odnosno kako kupci razmišljaju. Jednostavno je. Svaki kupac koji postaje vlasnik Vašeg proizvoda smatra da time ulaže u svoju budućnost. Ukoliko je zaista tako i Vaš proizvod mu pomaže da dođe do svog cilja, sam će Vam doći.

 

 

Početni koraci u privlačenju kupaca su sledeći:

 

  1. Odredite ko su kupci koji su zainteresovani za Vaše proizvode. Ovo je prvi korak ka segmentaciji klijenata, koja je jednako relevantna.
  2. Saznajte koje kompanije i proizvodi već utiču na zadovoljstvo Vaših kupaca;
  3. Pronađite razloge potreba svojih kupaca i ponudite najjednostavnije rešenje za to;
  4. Na jednostavan način objasnite svojim potencijalnim kupcima zašto im nudite svoje proizvode i usluge;
  5. Dovedite potencijalne i ključne kupce na svoj website.

Kada se izvrši pomenuta organizacija, treba stvoriti emotivnu bazu za lojalnost kupaca. Utvrđeno je da kupci imaju nekoliko očekivanja koje je potrebno ispuniti u celosti kako bi svoju lojalnost posvetili određenoj kompaniji:

 

  1. Poverenje ( da se obećanja ispune );
  2. Odgovornost ( da se obećanja ispune na vreme );
  3. Sigurnost ( da kompanija poseduje potrebna znanja o svojim proizvodima );
  4. Empatija ( rad sa poštovanjem i razumevanjem );
  5. Okruženje ( kolegijalna atmosfera i saradnja );
  6. Remarketing ( podseća kupce na razloge da se vrate kupovini ).​

Ne zaboravite, kredibilitet je važan po svaku cenu. Kao što je Ben Franklin davno rekao: Potrebno je da učinite mnogo dobrih dela da steknete kredibilitet, a samo jedno loše da ga izgubite!.

 

 

KAKO PRIVUĆI KUPCE POMOĆU SAVREMENIH MARKETINŠKIH ALATA

 

U moru savremenih alata koje se koriste za taktiku kako privući kupce, kao najuspešniji su se izdvojili sledeći alati:

 

  1. Kvalitet i redizajn proizvoda

Kako bi neka kompanija mogla očekivati da će naći rešenje za enigma kako privući kupce, ona mora biti sigurna u kvalitet svojih proizvoda. Takođe, potrebno je da poseduje znanje o svojim proizvodima i tržištu kako bi mogla da kvalitet svojih proizvoda predstavi na najbolji način. Ukoliko niste sigurni u kvalitet svojih proizvoda, nezahvalno je osloniti se samo na dobar marketing, jer će on na duže staze biti neuspešan. Povremeno je potrebno redizajnirati svoje proizvode kako bi bili u skladu sa novitetima vremena i konkurencije. Kupci vole nove stvari, ukoliko su zaista bolje.

 

  1. Kompetentne i akcijske cene

Svaki proizvod i usluga zaslužuju svoju cenu. Cena treba da opiše proizvod. Ukoliko se proceni da između kvaliteta i cene postoji nerecipročna procena, nemoguće je privući kupce na duže staze. Ukoliko se povremeno pruža mogućnost da se proizvodi i usluge kupe po povoljnijoj ceni, stari kupci se mogu zadržati i privući novi samo jednim potezom. Iz tog razloga je potrebno povremeno organizovati kupovne akcije.

 

  1. Loyalty program i nagradne igre

Rezultat koji sigurno želimo postići kada uložimo novac u reklamu je da ona dođe do najvećeg broja potencijalnih kupaca. Tajna je u tome što iskusni ljudi u marketingu principe i osnove prodaje ne menjaju u velikom obimu. Ono što iskusni marketari rade jeste princip reciprociteta. Zapravo, uvodi se princip nagrađivanja. Kada kupac dobije nešto na poklon, oseća se obaveznim da nešto i kupi od firme od koje je dobio poklon. Loyalty program je iz tog razloga pokazao najbolje rezultate u akciji kako privući kupce. Nagradne igre nisu ništa manje omiljeni vid saradnje sa kupcima. Povremeno nagrađivanje kupaca pored toga što privlači i stare i nove kupce, pruža mogućnost interakcije sa kupcima da se upoznaju sa uslugama i proizvodima kompanije.

 

  1. Informisanje putem SMS i VIBER bulk-a

SMS i VIBER bulk su postali popularan način komunikacije velikih kompanija sa klijentima i kupcima. Oni omogućavaju da se u svakom trenutku i na svakom mestu veliki broj kupaca informiše u vezi sa uslugama, proizvodima i akcijama kompanije i to bez ikakvog napora. Rezultati koje je bulk postigao su ukazali da ovakav vid marketinga ima sjajnu budućnost.

 

  1. Reklamiranje na Internetu

S obzirom na to da su danas digitalni mediji najuspešniji u reklamiranju, većina klijenata i kupaca se uglavnom pronađe na Internetu. Ono što je važno jeste da Vas na Internetu kupci i klijenti mogu sami pronaći na različite načine.

 

 

 

KAKO PRIVUĆI KUPCE NA INTERNETU

 

U moru konstantnih promena na Internetu, uvek se može naći neki novi način za reklamu. Međutim, dok početnici koriste različite strategije jednu za drugom, veterani znaju da postoji samo nekoliko metoda koje donose prave rezultate.

 

Postoji mnogo načina kako privući kupce na Internetu:

 

  1. Uređivanje sajta

Ukoliko ste ozbiljni u traženju novih kupaca, sigurno imate svoj sajt. Sajt mora imati odgovarajuću adresu i dizajn. Na sajtu je glavni pokretač saobraćaja blog. Kvalitetan i interesantan, lako čitljiv sadržaj sa dovoljno podataka i relevantnih izvora na blogu ne može proći nezapaženo. Ukoliko se čitaocima svidi Vaš sadržaj na blogu, lako mogu postati Vaši potencijalni klijenti ili kupci. Takođe, ljudi vole da čuju iskustva drugih ljudi pre nego što donesu odluku o kupovini, pa je potrebno otvoriti opciju za komentare korisnika i čitalaca. Pored toga, veoma je značajno omogućiti kupcima da se mogu prijaviti na Newsletter Vaše firme kojem ćete omogućiti, takođe, kvalitetan sadržaj.

 

  1. Marketiranje sardžaja

Marketing sadržaja je isproban i siguran princip uspeha na internetu, koji postoji već decenijama. Način na koji je dospeo na listu prioriteta svih kompanija je SEO optimizacija. Da bi ljudi videli Vaš sajt o sadržaj potrebno je obaviti optimizaciju sajta, tj. odrediti klučne reči i teme i dužinu teksta koje treba obrađivati i sadržaj obraditi u skladu sa SEO smernicama koje mogu pomoći da Vas Google smesti na prvu stranu. Odličan sadržaj besplatno dolazi u dodir sa čitaocima koji ga geometrijski dele sa svojim poznanicima, što u kratkom vremenskom periodu može doneti dugotrajni uspeh.

 

  1. Akcije i nagradne igre

Iskusni marketari znaju da besplatnim ponudama ili popustima najuspešnije privući kupce. Besplatne ponude i akcije stvaraju okruženje za stvaranje prodajnog levka i pomažu da se započne lanac vrednosnih skokova i prodaje proizvoda sa većim interesovanjem za njih. Međutim, akcije i nagradne igre se moraju raditi strateški i analizirati, jer nije svaka besplatna akcija uspešna za marketing. Jedna od najuspešnijih pokazala se igra lojalnosti, kada se za svaku online kupovinu može dobiti popust za narednu kupovinu ili određeni poklon.

 

  1. Marketing na društvenim mrežama

Marketing na društvenim mrežama, je, neskromno, najbolji način da se stvori svest o brendu i poveća kontakt sa potencijalnim klijentima. Razlog toga je što veliki broj ljudi na celom svetu strastveno koristi društvene mreže. Samim tim, društvene mreže donose sigurnu viđenost i nove kupce. Međutim, ostvarivanje konkurencije na društvenim mrežama nije lak poduhvat i potrebna je velika inovativnost i neprestana aktivnost i angažovanje korisnika.

 

  1. Video marketing

Platforme kao što su YouTube ili Vimeo nisu vintage. Kreiranje video materijala je ostalo naljlakši način za privlačenje novih kupaca, što su posebno naglasile društvene mreže gde je video sadržaj najgledaniji. Linkovanje video zapisa u tekstu i serijski video materijal u vezi sa potrebama firme sigurno neće proći neopaženo i vreme za njihovu izradu je uvek kvalitetno potrošeno vreme.

 

Krajevi se potroše, počeci uvek traju , napisao je veliki Duško Radović. Ovi mudri stihovi mogu se primeniti i na marketing i segmentiranje kao njegov važan deo. Marketing je neprestani proces, on nikad ne prestaje. Dakle, ukoliko želite da povećate svoj profit, potrebno je znati kako privući nove kupce, a ukoliko privučete nove kupce, sigurno ćete povećati profit. Zapamtite to.

 

Zašto mi?

Posedujemo veliko znanje i iskustvo na polju telekomunikacija, naročito u domenu razvoja Voice i SMS servisa. Razvili smo i značajan broj kompleksnih internet aplikacija od kojih neke uključuju i korišćenje custom streaming-a.
Uz naša rešenja i tehničku podršku uspešno posluje preko 400 kompanija.

Svoje poslovanje smo podredili svojim klijentima.
U svakom trenutku znate da tim iskusnih profesionalaca radi za Vas. Sledite primer uspešnih kompanija koje su svoje poverenje poverile nama.

Naši konsultanti će vam brzo i efikasno predstaviti rešenje kojim unapređujete svoje poslovanje. Uštedećemo Vam sate potrage za modelom koji će najbolje zadovoljiti Vaše potrebe i preporučiti Vam upravo ona rešenja koja će, sa minimum Vaših resursa, dati najplodnije rezultate. Uštedite vreme i resurse!

Nemojte ulagati vreme i novac u skupu opremu, softver i obuku, mi smo to vreme i novac već uložili za Vas. Na Vama je samo da nam predočite svoje potrebe i mi ćemo naći najbolje rešenje za Vas.
Mi nismo trošak. Naša naknada je daleko manja od uštede ili dodatne zarade koju ostvarujete u radu sa nama!

Partneri o nama
  • Suradnja sa poduzečem Oneclick Solution nam je otvorila nove horizonte na svim segmentima. Njihova ekipa je bila promptna i pozitivna, tako da su bili svi zahtjevi rješeni u roku. Zahvaljujem se ekipi i nadam se još veči suradnji.
    - Jernej Kenda, Novatel
  • "Hvala vam na izuzetnoj saradnji tokom nagradne igre "Dobro jutro, džezveri". Podrška vaše kompanije tokom ovog projekta je bila na vrhunskom nivou i od izuzetnog značaja. Bilo je zadovoljstvo sarađivati sa timom posvećenih profesionalaca kao što ste vi. Radujem se saradnji sa vama na nekom od narednih projekata."
    Vladimir Stijelja, Account Assistant, Kreativa Unlimited
  • Glavni adut ove kompanije je mlad, profesionalan i ambiciozan IT tim. Zadovoljstvo je raditi sa tako obrazovanim i kreativnim ljudima.
    - Goran Zečević, Business Outlook
  • Sa kompanijom “One click solutions” sarađujemo veoma uspešno na polju SMS i VOICE servisa. Reč je o veoma profesionalnoj, modernoj i ažurnoj kompaniji. Veliko je olakšanje kada za saradnika imate firmu, kojoj su Vaši ciljevi na prvom mestu.
    Božidar Radetić, Telemon
  • Inovativnost, kreativnost i široko znanje o modernim tehnologijama su najveća prednost ove kompanije.
    - Zoran Tadić, IT Creator, Beograd

Ne propustite priliku da unapredite Vaše poslovanje! Prijavite se na naš newsletter i otkrijte nove načine za povećanje zarade!






KONTAKTIRAJTE NAS ZA DODATNE INFORMACIJE
Telefon: 011/4429-129
Mail: marketing@oneclick.rs
Pratite nas na društvenim mrežama
x
Korišćenjem našeg sajta potvrdjujete da ste pročitali politiku privatnosti ovog sajta i da ste sa njom saglasni.
Za više detalja o politici privatnosti na ovom sajtu pogledajte ovu stranicu. Slažem se